Tło:
Teraz możesz mieć nowoczesną stronę www z profesjonalnym systemem CMS Actualizer jeszcze taniej niż myślisz. Wybierz szablon, określ wersję systemu CMS i funkcjonalności, a wciągu max 2 dni otrzymasz darmową wycenę!
Heuristic: Wystartował Program Partnerski - polecaj serwis i zarabiaj PLN w gotówce - więcej ...
Schowek
Koszyk
Brak szablonów w schowku
Brak szablonów w koszyku

Administracja serwisem www - zarządzanie kontami redaktorów

Administracja serwisem www - informacje ogólne

W systemie Actualizer CMS istnieją dwa rodzaje kont użytkowników zajmujących się zarządzaniem serwisem:

  • Administratorzy - osoby odpowiadające za konfigurację systemu Actualizer CMS, dodawanie nowych użytkowników, ustawianie parametrów systemu oraz rozbudowywaniem serwisu o nowe funkcjonalności. Mają dostęp do ustawień modułów i możliwość tworzenia nowych.
  • Redaktorzy - osoby mające dostęp do systemu Actualizer CMS, odpowiedzialne za dodawanie i edycję treści oraz działania e-marketingowe - uprawnienia do różnych funkcjonalności systemu konfiguruje się w zakładce administracja.

Administracja kontami redaktorów i administratorów w systemie CMS

Administracja - konta redaktorów i administratorów
^ do góry

Dodając nowego redaktora nadajemy mu login i hasło, możemy podać jego adres e-mail, oraz adres IP z którego może mieć dostęp do systemu - puste pole oznacza dostęp z każdego adresu.

Prawa dostępu redaktorów do zasobów serwisu w systemie CMS

Dostęp do zasobów

W prawach dostępu do zasobów określamy do jakich działów - kategorii serwisu oraz baz danych redaktor ma mieć dostęp.

Prawa dostępu redaktorów do funkcjonalności serwisu w CMS 


W prawach dostępu redaktorów  do funkcjonalności serwisu przydzielamy prawa do różnych funkcjonalności systemu CMS m.in. do:

  • edycji stron
  • edycji elementów tekstowych
  • edycji struktury menu
  • edycji szablonów
  • zarządzania użytkownikami - redaktorami
  • zatwierdzania zmian własnych i innych użytkowników
  • newslettera
  • menadżera ilustracji
  • edytora stylów
  • menadżera plików
  • baz danych
  • formularzy
  • kopii zapasowej
  • innych modułów.